سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شامپو و مراقبت مو

شامپو و مراقبت مو 

 

تاحالا خیلی از محصولات مراقبت مو مثل ماسک مو ها، کرم مو ها و حتی شامپو های مختلف استفاده کردم تا بتونم یکمی جلوی آسیب به موهامو بگیرم. آسیب هایی که از طرف نور خورشید، آلودگی هوا و کلی چیزایی دیگ بهشون میرسه. واس همین بعضی از ماسک مو ها و کرم مو هارو امتحان کردم تا ببینم کدوم میتونه نتیجه خوبی بده بهم. سال پیش که موهامو رنگ کرده بودم بهم توصیه کردن که از ماسک مو لورآل که مخصوص مو های آسیب دیده و بلند بود استفاده کردم. نتیجه خوبی گرفتم ازش و به درخشندگی موهام کمک کرد. یا چندین بار هم از کرم مو های پنتن استفاده کردم که به نسبت هم قیمتاش نتیجه خوبیو میداد بهم. اما من ماسک مو رو ترجیح میدم، چون احساس می کنم تاثیر بیشتری رو مو ها میزاره. حالا انتخاب این که چه محصولیو میخواین بخرین نیازمند تحقیقه که باید مدل موهاتونو بشناسین بعدش محصولی که مد نظرتونه بخرین. واس همین پیشنهاد میکنم تو گوگل راجب ماسک موی مناسب موهاتون جست و جو کنین. اما مهمترین حرفی که داشتم راجب شامپو ها بود. دیدین که تو بازار چقدر شامپو وجود داره؟ ادمو واقعا گیج میکنه. برند های مختلف مثل کلیر، گلیس، پنتن و ... . اما نظر من این که هیچکدوم به پای شامپو گلیس نمیرسه. هم تنوع بالایی داره و واس همه موها و هر مشکل مویی یه نوع شامپو تولید کرده و هم کیفیت مطلوب و مهم تر از اون قیمت مناسبیم داره. اخرین بارم من وقتی خواستم این محصولاتو بگیرم تو اینستا پیج ویسپادو رو دیدم. ویسپادو یه فروشگاه اینترنتی بود که قیمتاش نسبت به بقیه سایتا مناسب تر بود. زودم بهم تحویل دادن بسترو . در کل اگه خواستین شامپو یا محصول شوینده بهداشتی دیگه ای بخرین به سایت ویسپادو یه سر بزنید.