سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین ماسک برای کبودی چشم

بهترین ماسک برای کبودی چشم

کبودی زیر چشم یک مشکل مشترک بین اکثر خانم ها می باشد. سیاهی زیر چشم باعث می شود چهره ما پیرتر و صورت ما خسته تر به نظر برسد. ما درباره ماسک های زیر چشم تحقیق کردیم که می توانید در خانه از آن استفاده کنید تا از سیاهی زیر چشم خلاص شوید.

پچ زیر چشم جلبک دریایی

ما در این بخش ماسک زیر چشمی را معرفی می کنیم که هم برای کبودی زیر چشم و هم برای پفی زیر چشم بسیا مناسب می باشد. پچ زیر چشم جلبک دریایی jomtam و  پچ زیر چشم ژله ای با عصاره جلبک دریایی سنتلا با توجه  که جلبک دریایی که در فرمولاسیون خود دارد، سرشار از انواع ویتامین ها، آمینو اسید ها و انواع مود معدنی می باشد. پچ زیر چشم جلبک دریایی با به جریان اندختن گردش خون، باعث جوانسازی و کاهش کبودی زیر چشم می شود.

عصاره حلبک دریایی موجود در پچ زیر چشم جلبک دریایی به خوبی پوست دور چشم را آبرسانی می کند و با کنترل کردن رطوبت پوست دور چشم، به کم کردن چین و چروک و خطوط دور چشم کمک می کند و از ایجاد چین و چروک و بروز پیری زود رس جلوگیری می کند. علاوه بر آن در از بین بردن پفی زیر چشم، کبودی و خستگی بسیار موثر می باشد.

فواید عصاره جلبک دریایی برای پوست

یکی از اثرات پیری، ایجاد چین و چروک های  پوستی می باشد. یکی از فواید ماسک جلبک دریایی پاکسازی پوست از اثرات پیری می باشد.

 فواید ماسک جلبک دریایی را برای پوست به طور خلاصه :

  • به از بین بردن آکنه کمک می کند.
  • به از بین بردن چین و چروک و کنترل میزان رطوبت کمک می کند.
  • با خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد به دفع سموم آسیب رسان به پوست کمک می کند.
  • به تغذیه و بازسازی سلولهای پوست کمک می کند.
  •  ماسک جلبک دریایی حاوی انواع ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین های غنی برای پوست می باشد.

منبع: https://www.happycenter.com.tr/happylife/kadin/cildi-genclestiren-yosun-maskesi