سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه می توان مایکروویو خود را تمیز نگه داشت؟

چگونه می توان مایکروویو خود را تمیز نگه داشت؟

گاهی اوقات ، گرم کردن یک بشقاب ماکارونی با رب گوجه فرنگی از روز گذشته در یک مایکروویو می تواند مایکروویو شما را به یک میدان جنگ تبدیل کند .مایکروویو شما به راحتی می تواند به یک وسیله آشپزخانه تبدیل شود که نمی خواهید دوباره از آن استفاده کنید. از این کار تمیزکاری که به نظرتان سخت می رسد فرار نکنید و نگرانی خود را کنار بگذارید. 5 نکته برای تمیز کردن مایکروویو دقیقاً در زیر در انتظار شماست:از

1. بین بردن لکه های غذا و باقی مانده روغن در اجاق گاز

یک کاسه که مناسب استفاده برای مایکروویو می باشد را برداشته و آن را با یک لیوان آب پر کنید. سپس یک لیمو یا پرتقال را درون آن خرد کنید.  مایکروویو خود را به مدت 3-4 دقیقه در بالاترین درجه تنظیم کنید. در طی این 3-4 دقیقه خواهید دید که آب شروع به جوشیدن می کند و درب فر بخار را در خود می گیرد. پس از این مراحل ، فر را به مدت 15 دقیقه بگذارید تا خنک شود. سپس درب مایکروویو را باز کرده و ظرف داخل آن را بیرون بیاورید. لکه های نرم شده را با یک اسفنج تمیز یا حوله کاغذی پاک کنید.

2.  درب روغنی مایکروویو خود را براق کنید

قسمت لاستیکی درب اجاق گاز خود را فقط با اسفنج و آب گرم تمیز کنید. اگر درب مایکروویو خیلی روغنی است، اسپری تمیز کننده آشپزخانه پورچوز porcoz mutfak sprey  را روی درب اسپری آن کنید و یک دقیقه صبر کنید ، سپس چربی خشک شده سر سخت را با یک پارچه مرطوب پاک کنید. سپس با یک پارچه مرطوب مجدداً روی آن را پاک کنید.

3. تمیز کردن سطوح خارجی

3- 4 بار محصول اسپری تمیز کننده آشپز خانه پورچوز بر روی یک اسکاج یا دستمالی تمیز اسپری کنید، سطح خارجی اجاق خود را پاک کنید. سپس آن را با یک پارچه مرطوب و تمیز خشک کنید. هنگام تمیز کردن مایکروویو خود، اطمینان حاصل کنید که هیچ آب یا مواد پاک کننده به صفحه کنترل و سایر قطعات داخلی وارد نشوند.

4. از بین بردن چربی و لکه های سر سخت

برای قسمت هی سر سختی که به نظر نمی رسد از بین بروند، مقدار کمی از مایع چربی زدای پورچوز porcoz yag cozucu را روی پارچه مرطوب بریزید. قطعات قابل جدا شدن را به راحتی با ماشین ظرفشویی یا در آب گرم بشویید.

محصولات برند پورچوز

شما عزیزان می توانید محصولات برند پورچوز را با ضمانت اصل بودن و با مناسب ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی ویسپادو تهیه کنید.

منبع: سایت پورچوز